Search found 74 matches

by rawrrgorex
Fri Feb 22, 2008 4:30 am
Forum: General Discussion
Topic: Roller Coaster
Replies: 17
Views: 3365

I would be so friggen scared if a roller coaster broke down when i was on it, that I'd probubly throw up from being so terrified. Correction.. I WOULD throw up from being so terrified. I have a bad feeling that this is something that i'm not supposed to be posting in anymore becuase it's old... but ...
by rawrrgorex
Fri Feb 22, 2008 4:24 am
Forum: General Discussion
Topic: Baseball
Replies: 6
Views: 1600

Hate baseball, hate football.

Ice hockey rules all.
by rawrrgorex
Fri Feb 22, 2008 4:10 am
Forum: General Discussion
Topic: Things You Couldn't Live Without
Replies: 278
Views: 29878

No i give up tell me.
by rawrrgorex
Fri Feb 22, 2008 4:04 am
Forum: General Discussion
Topic: Things You Couldn't Live Without
Replies: 278
Views: 29878

you grow nuts fucker u obviosly got none
by rawrrgorex
Fri Feb 22, 2008 3:41 am
Forum: General Discussion
Topic: Things You Couldn't Live Without
Replies: 278
Views: 29878

yer the gayist shit i ever heard
by rawrrgorex
Fri Feb 22, 2008 3:34 am
Forum: General Discussion
Topic: The 9 Manliest Names in the World
Replies: 20
Views: 3913

Mua ha ha ha ha
by rawrrgorex
Fri Feb 22, 2008 3:33 am
Forum: General Discussion
Topic: Easily changed things that you have no control over
Replies: 56
Views: 8613

ahahaha that's awesome man. lol.
I don't eat loud haha I'm just afriad people will see me eating and for some reason i really hate that..
by rawrrgorex
Fri Feb 22, 2008 3:28 am
Forum: General Discussion
Topic: Things You Couldn't Live Without
Replies: 278
Views: 29878

My school isn't great. If you don't have sex before your a junior in highschool people will make fun of you and you will be humiliated becuase here, being a virgin is like writing i'm a wuss all over your face. & kids are having sex younger and younger. My teachers couldn't give a shit if we fuc...
by rawrrgorex
Thu Feb 21, 2008 4:46 am
Forum: General Discussion
Topic: The 9 Manliest Names in the World
Replies: 20
Views: 3913

I'd say Carlos is a pretty freakin manly name if you ask meh. :] There's a kid in my school named Shirtliff, and people always call him Shirtless instead haha. There's also two guys name Will Smith, I know like 3 Chris Browns, and of course i know 3 boys name Ryan Macarthy too :D Why am I suddenly t...
by rawrrgorex
Thu Feb 21, 2008 4:37 am
Forum: General Discussion
Topic: SNOW DAY!!!
Replies: 15
Views: 3229

I'm completely sick of snowdays. I've had more than 7 snowdays this year, & of course we had voting in our school which took us out AGAIN.. so we've missed over 10 days of school already in which need to be made up. I have hardly any summer left! I've heard rumors that if we miss more than we mi...
by rawrrgorex
Thu Feb 21, 2008 4:23 am
Forum: General Discussion
Topic: Things You Couldn't Live Without
Replies: 278
Views: 29878

I'm 13. I lost my virginity when i was 12.
I'm a fucking SLUT. :/
by rawrrgorex
Thu Feb 21, 2008 4:01 am
Forum: General Discussion
Topic: /)_(\ *hide*
Replies: 9182
Views: 985873

Hahahaha I happen to know some people like that.
Notice how the dumb fucks are always REALLY ugly?

Unless they're like really popular dumb fucks..
then they're decent.. but everybody hates them anyway.
by rawrrgorex
Thu Feb 21, 2008 3:58 am
Forum: General Discussion
Topic: Easily changed things that you have no control over
Replies: 56
Views: 8613

Hahahaha I can't believe we're having a conversation about what size of candy bars to take to the movies! I hardly even eat at the movies becuase i'm around all these people and then i get self concious so i'll take like one piece of popcorn and then just suck on it. SUCK ON IT. Haha. That was prett...
by rawrrgorex
Thu Feb 21, 2008 3:52 am
Forum: Introduce Yourself!
Topic: Hey guys I'm new!
Replies: 43
Views: 9775

rawrrgorex wrote:Hehe 8)


I felt left out.
by rawrrgorex
Thu Feb 21, 2008 3:50 am
Forum: General Discussion
Topic: Things You Couldn't Live Without
Replies: 278
Views: 29878

You've never had sex before???
OMG i'm sure your idea will be changed once you fuck somebody haha.
;p
by rawrrgorex
Thu Feb 21, 2008 3:12 am
Forum: General Discussion
Topic: /)_(\ *hide*
Replies: 9182
Views: 985873

Eww haha yeah i have a friend like that..
I feel bad, but my friends & I
still call her Acne Alison behind her back. x]
by rawrrgorex
Wed Feb 20, 2008 9:50 pm
Forum: General Discussion
Topic: Rich stupid spoiled whore
Replies: 92
Views: 12744

You were banned??

Holy shit everybody's being banned!
Ahhhh! hehe. x]

I feel like i'm the only person that does not like Harry Potter.
by rawrrgorex
Wed Feb 20, 2008 9:46 pm
Forum: General Discussion
Topic: Things You Couldn't Live Without
Replies: 278
Views: 29878

I'll check 'em out. :]
by rawrrgorex
Wed Feb 20, 2008 9:43 pm
Forum: General Discussion
Topic: Easily changed things that you have no control over
Replies: 56
Views: 8613

Hahahaha sweet!
I'm gunna try that next timee xD
by rawrrgorex
Wed Feb 20, 2008 9:41 pm
Forum: General Discussion
Topic: /)_(\ *hide*
Replies: 9182
Views: 985873

Hahaha.

I remember having to hide from the sun
when I was like 10.. I had this really bad
skin rash and it fucking hurrt!
by rawrrgorex
Wed Feb 20, 2008 9:34 pm
Forum: General Discussion
Topic: Things You Couldn't Live Without
Replies: 278
Views: 29878

Yeah books are the shizle fizzle dizzle!
I just finished reading The God Delusion
& So Human, an Animal. Those were some
freaking AWESOME books. xD
by rawrrgorex
Wed Feb 20, 2008 9:30 pm
Forum: General Discussion
Topic: /)_(\ *hide*
Replies: 9182
Views: 985873

Haha same here!
I hardly ever get tans..
Only horrible burn marks from my bakini straps haha
It hurts!
Especially when get a sunburn on my nose,
and then it's peeling and you feel like a total
wierdo picking at it.. haha
Still nonetheless I can't wait for summer. XD
by rawrrgorex
Wed Feb 20, 2008 9:27 pm
Forum: General Discussion
Topic: Easily changed things that you have no control over
Replies: 56
Views: 8613

Haha. I still like the popcorn with the extremely fatty artifitial butter and whatnot lol. ;D
by rawrrgorex
Wed Feb 20, 2008 9:21 pm
Forum: General Discussion
Topic: Rich stupid spoiled whore
Replies: 92
Views: 12744

Haha. Magic!
Kiddingg. :]
by rawrrgorex
Wed Feb 20, 2008 9:03 pm
Forum: General Discussion
Topic: Easily changed things that you have no control over
Replies: 56
Views: 8613

Well obviosly they frown on it, they most likely do not want people to get the idea that they can bring in cheaper outside food instead of buying the movie theatres'. I can't blame them.

Go to advanced search