Vote for Figment!

News and Announcements regarding this site and its content. Reply only.

Moderators: HeRetiK, The inner Core

User avatar
HeRetiK
Site Admin
Site Admin
Posts: 7931
Joined: Mon Mar 31, 2003 7:50 pm
Location: yurop
Contact:

Vote for Figment!

Postby HeRetiK » Tue Nov 13, 2007 5:14 pm

As mentioned in an earlier news post me and a friend started the visual project "Figment" and are taking part in the Melting Pot in St. Poelten.

I recently got to know that you don't have to be from Austria to vote... so let's go people, vote vote vote!

Simply click on Visual Artist, next to Figment click on "wählen", then "Meine Daten", enter your name, age (Alter), address, zip code and city (Adresse, Plz Ort), your email and hit Vote! Trashcanned as Live Band would also be appreciated.

Thank you! :)

User avatar
Brandon
Teh Zombie
Posts: 2526
Joined: Wed Mar 15, 2006 8:31 pm
Location: Colorado
Contact:

Postby Brandon » Tue Nov 13, 2007 6:20 pm

I didn't know wtf I was doing, but I think I voted haha :)

User avatar
HeRetiK
Site Admin
Site Admin
Posts: 7931
Joined: Mon Mar 31, 2003 7:50 pm
Location: yurop
Contact:

Postby HeRetiK » Tue Nov 13, 2007 6:28 pm

As long as you got a verification mail it should have worked ;)

User avatar
Brandon
Teh Zombie
Posts: 2526
Joined: Wed Mar 15, 2006 8:31 pm
Location: Colorado
Contact:

Postby Brandon » Tue Nov 13, 2007 6:29 pm

Oh shit....maybe I didn't

I couln't read a god damn thing on that site..

edit*
Wtf does this mean? it keeps poping up on me.

"Bitte fulle alle deine Daten richtig aus!"

User avatar
Davion Fuxa
divine
divine
Posts: 1972
Joined: Wed Jan 26, 2005 6:24 pm
Location: Halifax, Nova Scotia, Canada
Contact:

Postby Davion Fuxa » Tue Nov 13, 2007 6:50 pm

What is this 'zip code' you so speak of?
Its amazing what the mind can come up with, but it shows talent to make something of it. - Davion Fuxa

User avatar
Brandon
Teh Zombie
Posts: 2526
Joined: Wed Mar 15, 2006 8:31 pm
Location: Colorado
Contact:

Postby Brandon » Tue Nov 13, 2007 8:54 pm

It's the mailing code for the area you live in.

If you don't know yours, go here

User avatar
HeRetiK
Site Admin
Site Admin
Posts: 7931
Joined: Mon Mar 31, 2003 7:50 pm
Location: yurop
Contact:

Postby HeRetiK » Tue Nov 13, 2007 9:39 pm

For clarification:

Dein Name: First Name, Second Name
Dein Alter: Age
Deine Adresse: The Street you live in + Street number
Plz Ort: Zip / Area Code, City
Deine Email: Email Address

The Checkbox at the bottom: Leave it blank, it's their newsletter

Maybe it doesn't like it when the Zip Code isn't exactly 4 digits long (Austrian standard). If so... leave the first or last digit out. Our, if it's less then 4 digits, try adding zeros in front of it...

dickwad
ueberdivine
ueberdivine
Posts: 9942
Joined: Mon Apr 14, 2003 3:17 pm
Location: on the corner of nothin' and nowhere

Postby dickwad » Thu Nov 15, 2007 1:46 am

Brandon.wtf wrote:edit*
Wtf does this mean? it keeps poping up on me.

"Bitte fulle alle deine Daten richtig aus!"


i got this too, and i didn't get the varification email. followed your instructions exactly.

User avatar
HeRetiK
Site Admin
Site Admin
Posts: 7931
Joined: Mon Mar 31, 2003 7:50 pm
Location: yurop
Contact:

Postby HeRetiK » Thu Nov 15, 2007 11:26 am

meh.


Image

User avatar
ardizt
Captain Evil Stomper
Posts: 4906
Joined: Tue Jun 08, 2004 1:45 pm
Location: Finland

Postby ardizt » Thu Nov 15, 2007 1:30 pm

"Vielen Dank für dein Voting!"

Works on me, even got the verification email. Austrian-german is hard :(
Image

User avatar
HeRetiK
Site Admin
Site Admin
Posts: 7931
Joined: Mon Mar 31, 2003 7:50 pm
Location: yurop
Contact:

Postby HeRetiK » Thu Nov 15, 2007 4:59 pm

Splendid, thanks buddy.

User avatar
obskewer
divine
divine
Posts: 2554
Joined: Wed Sep 05, 2007 4:25 am
Location: Nowhere visible

Postby obskewer » Fri Nov 16, 2007 2:58 am

Welcome, sir =P

ansonsuck
latency
latency
Posts: 1
Joined: Tue Dec 04, 2007 12:43 pm
Location: JB

Postby ansonsuck » Tue Dec 04, 2007 12:52 pm

ok 8) lor i call u kor kor lor i don't call shanllin jie jie lor and pls accept my add leh pls la thx ah bb!!!

User avatar
Azgarth
divine
divine
Posts: 5554
Joined: Fri Sep 21, 2007 12:30 am
Location: holland

Postby Azgarth » Tue Dec 04, 2007 3:41 pm

que?

what the hell is that?
Music over Matter

User avatar
dot.
divine
divine
Posts: 1624
Joined: Fri Nov 16, 2007 7:26 pm
Location: Louisiana
Contact:

Postby dot. » Tue Dec 04, 2007 5:42 pm

I would have voted if I would have noticed this earlier! My German sucks but I can gleam that the voting is over.
I've got one hand in my pocket

User avatar
obskewer
divine
divine
Posts: 2554
Joined: Wed Sep 05, 2007 4:25 am
Location: Nowhere visible

Postby obskewer » Wed Dec 05, 2007 4:36 am

Did you win, Hery?

User avatar
HeRetiK
Site Admin
Site Admin
Posts: 7931
Joined: Mon Mar 31, 2003 7:50 pm
Location: yurop
Contact:

Postby HeRetiK » Wed Dec 05, 2007 9:18 am



Return to “News & Announcements”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest